השירותים שלנו

פיגומים ניידים

פיגומים ניידים נחשבים לאמצעי העבודה בגובה המהיר והנוח ביותר לתפעול! באמצעות בנייה מודולרית של פיגומים מאלומיניום, ניתן להקים את הפיגום הנייד במהירות ובהתאמה מושלמת לצורת העבודה הנדרשת. הפיגומים הניידים העשויים מאלומיניום נחשבים לאיכותיים במיוחד ומעניקים בטיחות מירבית לעובדים הנדרשים לעבודה בגובה.

עבודה בגובה על-פי התאמה אישית

את הקמת הפיגומים מבצעים אנשי מקצוע בתחום ועל-פי תקנות בטיחות מחמירות על מנת לשמור על הבטיחות של העובדים המשתמשים בפיגום לאורך כל שעות העבודה. בשונה מפיגומים קבועים הצמודים לבניין, פיגומים ניידים משמשים למגוון עבודות ולאו דווקא לעבודות בנייה ושיפוצים. את הפיגומים הניידים העשויים אלומיניום אפשר למצוא גם במופעי מוזיקה ובידור והם משמשים לתעשיות רבות ברחבי הארץ.

הקמה מהירה של פיגומים ניידים

בכל עבודה לגובה אנחנו נחפש את היעילות, המהירות והבטיחות המירביים. הפיגומים הניידים מספקים את כולם עבור הלקוח השוכר אותם לזמן מוגדר. ניתן גם לקנות פיגומים ניידים ולהשתמש בהם לאחר הדרכה מקצועית וממוקדת לעבודה עם פיגומים ניידים ועבודה בגובה.

השכרת פיגומים ניידים דרך חברה מקצועית

שירות השכרת פיגומים ניידים ניתן לקבל מאחת החברות הטובות במשק בתחום הציוד לעבודה בגובה – חברת NRG במות הרמה! חברת NRG במות הרמה מעניקה שירותים ברמה גבוהה ביותר להשכרה של פיגומים ניידים והקמה שלהם בכל שטח ובכל סדר גודל. הפיגומים הניידים להשכרה של חברת NRG במות הרמה עשויים מחומר אלומיניום איכותי אשר עומד בתקנות המחמיר של מת”י (מכון התקנים הישראלי). צוות חברת NRG במות הרמה כולל אנשי מקצוע מעולים בעלי ניסיון רב בעבודה בגובה וצוות טכנאים האחראי לבדיקות איכות ותקינות לכל ציוד, מכשיר או מכונה היוצאת ממתחם החברה אל הלקוח.

פיגומים ניידים של חברת NRG במות הרמה

השימוש בפיגומים ניידים חוסך זמן יקר והוצאה כספית גדולה ומאפשר לבצע עבודה בגובה בהתראה קצרה ובאמצעות ציוד בטיחותי מותאם אישית ומספק משטח עבודה איכותי וגדול יחסית לכל סוגי העבודות בגובה הנדרשים לכם. צוות חברת NRG במות הרמה מזמין אתכם ליצור קשר כבר עכשיו עם משרדי החברה ולהזמין פיגומים ניידים איכותיים.

מחפשים דרך בטוחה לעבודה בגובה?

חיגו אלינו 052-5252211
ותהנו משירות ללא תחרות

השירותים שלנו

צריכים עזרה?