השירותים שלנו

ציוד ובמות הרמה

ציוד ובמות הרמה הן מתקני העבודה בגובה המתקדמים ביותר הקיימים היום. ניתן לראות את השימוש בבמות הרמה כמעט בכל תעשייה ובכל תחום והן מספקות שעות רבות של עבודה בטיחותית לעובדים הנדרשים להגיע לגבהים מעבר לגובה סולם סטנדרטי. במות ההרמה יכולות לשמש לעבודות קלות בתחום החשמל או הצבע אבל גם לעבודות מורכבות יותר כמו שינוע והרמה של ציוד כבד.

סוגי במות הרמה

בין הסוגים השונים של במות הרמה ניתן למצוא את הסוגים הבאים הנחשבים לנפוצים ביותר:

  • במות הרמה טלסקופיות – מסייעות להגעה לנקודות אשר הגישה אליהן היא בעייתית.
  • במות הרמה מסוג מספריים – משמשות לעבודות קלות יחסית ומספקות משטח עבודה יעיל.
  • במות הרמה ניידות – מאפשרות שינוע של עובדים וציוד במקביל להרמה לגובה.
 

השכרה וקנייה של במות הרמה

בית עסק, מפעל או חברה הזקוקים לבמות הרמה לעבודה יום יומית או לפרוייקטים זמניים, יכולים לשכור במת הרמה המתאימה לצרכים שלהם. שיטת ההשכרה היא השיטה הנפוצה ביותר אך ניתן גם לקנות במת הרמה, דרך חברה מקצועית המייבאת במות הרמה לארץ ומספקת בנוסף שירות תחזוקה ותיקונים במוסך מתקדם לבמות הרמה.

תחזוקה ותיקונים של במות הרמה

השימוש בבמות הרמה בתעשיות וחברות שונות הוא לעיתים רבות אינטנסיבי וכולל עבודה רציפה של שעות רבות עם כל במת הרמה. בכדי לשמור על במות ההרמה תקינות ומתוחזקות, ניתן לקבל שירות מקצועי לתחזוקה ותיקונים לכל סוגי במות ההרמה. השירות ניתן על-ידי אחת החברות המקצועיות בישראל בתחום במות הרמה – חברת NRG במות הרמה! חברת NRG במות הרמה מייבאת לישראל את במות ההרמה האיכותיות ביותר ומספקת שירות תיקונים ותחזוקה במוסך מתקדם המיועד למתקני עבודה בגובה מכל הסוגים.

ציוד ובמות הרמה של NRG במות הרמה

ציוד ההרמה של חברת NRG במות הרמה כולל במות הרמה איכותיות ביותר המשמשות תעשיות ובתי עסק רבים כגון מרכזי קניות, מפעלים, קניונים ואתרי בנייה בכל רחבי הארץ. חברת NRG ציוד ובמות הרמה מביאה איתה ניסיון רב וידע עצום בתחום העבודה בגובה עם צוות מקצועי הכולל מומחים לייבוא ותחזוקה שוטפת של במות הרמה מכל הסוגים.

מחפשים דרך בטוחה לעבודה בגובה?

חיגו אלינו 052-5252211
ותהנו משירות ללא תחרות

השירותים שלנו

צריכים עזרה?