השירותים שלנו

במות הרמה להשכרה

ציוד עבודה לגובה בכלל ובמות הרמה בפרט צריכים לעמוד בתקנות בטיחות מחמירות בכדי לספק את ההגנה המלאה על הפועלים העובדים בתנאי עבודה בגובה. אחת הדרכים לספק לעובדים את הבטיחות הטובה ביותר בעבודה בגובה היא באמצעות במות להשכרה. במות הרמה להשכרה משמשות את המשק הישראלי כבר עשרות שנים ובכל שנה יוצאות לשוק במות הרמה מתקדמות ומקצועיות יותר.

השכרת במות הרמה מקצועיות

שירות השכרת במות הרמה מקצועיות כולל בין היתר אפשרויות השכרה מגוונות המעניקות לבעלי העסק, החברה או המפעל את הגמישות הפיננסית האופיטמלית ביותר. ניתן לשכור במות הרמה לעבודה בגובה על-פי שעות, ימים או על-פי מנוי חודשי. במנוי החודשי ניתן להצטרף לשירות תיקונים ואחזקה שוטפים, הרלוונטי לכל עבודה של במות הרמה ובעיקר לבמות הרמה הפועלות באופן יום יומי ואינטנסיבי.

שירות תיקונים ואחזקה לבמות הרמה

שירות התיקונים והאחזקה של במות הרמה הוא משתלם במיוחד ומאפשר לעובדים להמשיך בעבודתם השוטפת עם הפחתה למינימום של פגיעה בשגרת העבודה. מפעלים, חברות יצרניות, קבלני בנייה וחברות לניהול נכסים, נדרשים לקבל מענה מהיר בכל בעיה בתפעול או תקלה של במת הרמה. במקרה זה, שירות השכרת במות הרמה הכולל גם שירות תיקונים ואחזקה הוא יעיל ומשתלם במיוחד מבחינה כלכלית עבור חברות ובתי עסק אשר מעוניינים להפחית בהוצאה על במות הרמה.

הצטרפות לשירות השכרת במות הרמה

שירות השכרת במות הרמה המקצועי ביותר ניתן למצוא דרך שירותי חברת NRG במות הרמה המספקת שירות במות להשכרה ושירות תיקונים ואחזקה למאות בתי עסק וחברות בכל רחבי הארץ. עם צוות טכנאים מנוסה ומקצועי ביותר, חברת NRG במות הרמה מביאה לכם שירות ברמה גבוהה אשר יעניק לעובדים שלכם ציוד בטיחותי איכותי בכל עבודה הנדרשת לביצוע פעולות בגובה.

במות להשכרה של חברת NRG במות הרמה

לפרטים נוספים על שירותי במות להשכרה של חברת NRG במות הרמה, חייגו עכשיו לצוות החברה דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר! צוות חברת NRG במות הרמה יסייע לכם בבחירת במת ההרמה לעבודה בגובה ויצרף אתכם לשירות ההשכרה המשתלם ביותר של החברה!

מחפשים דרך בטוחה לעבודה בגובה?

חיגו אלינו 052-5252211
ותהנו משירות ללא תחרות

השירותים שלנו

צריכים עזרה?