השירותים שלנו

במות למכירה

שינוע הוא חלק בלתי נפרד מעבודות רבות למשל, שינוע של חפצים או סחורה ממקום אחד למשנהו, אחסון וסידור סחורות כאשר הסחורה נמצאת על מדפים או מתקנים אשר נמצאים בגובה רב. ניתן למצוא במות הרמה אשר מסייעות בהרמת סחורה וכן, במות סל המיועדות לאדם המעוניין לעבוד בגובה בבטיחות ונוחות. ניתן למצוא במות למכירה בחברות מוכרות אשר מייעצות, מוכרות ומשכירות ציוד מגוון עבור עבודה ופתרונות בגובה.

משטחי הרמה או במות, יכולים להניע תכולה באופן נוח ויעיל. ראשית יש לחשוב מה הציוד הדרוש לכם לשינוע. מדובר על מתקני הרמה קטנים, אשר מהווים פתרון אולטימטיבי לביצוע כל מיני פעולות רגילות אשר מצריכות הובלה, העמסה והורדת סחורה מכל מיני סוגים. ישנן במות למכירה או השכרה שהן ניידות, כאשר המפעיל של במות אלה מוביל אותן אל מדפי הסחורה. ניתן למצוא במות נייחות כגון במות הרמה. השימוש בבמות אלה, ידוע במגוון תחומים כגון: הפקות אירועים, העברת תכולת דירה, חנויות, תעשייה, מפעלים ועוד דוגמאות רבות.

במות למכירה פתרונות לגובה

ישנם שלל סוגים של במות למכירה הנכללים בציוד לגובה. הבמות המוכרות ביותר הינן במת הרמה אנכית, חשמלית או נגררת, בימת מספריים הנראית כמו האות X וניתן להסיע במות אלה כאשר הן פתוחות. יש לדאוג, כי יש לדאוג כי מפעיל המתקן, יהיה בעל רישיון לעבודה בגובה. על מנת לבחור במות הרמה, יש לבדוק את כושר ההעמסה. לרוב במות הרמה מתרוממות או ניידות

ישנן במות הרמה שיש בהן זרוע טלסקופית כאשר במות למכירה מסוג זה, נחלקות לשלושה סוגים כגון: במות הרמה בעלות זרוע מפרקית, זרוע ישרה, כאלה עם זרוע זחלית.

ניתן לבחור בין מנועים חשמליים או מנועי דיזל. במה זו, מופעלת באמצעות שלט רחוק. יכולת הנשיאה היא בין 200-300 ק”ג וישנן במות שבהחלט ניתן להעמיס עליהן בין 700-800 ק”ג והרף הגבוה ביותר הוא של טון אחד. השיקול השני בבחירה הוא גודל משטח הבמה. האורך של במות מגיע בין 100-200 ס”מ והרוחב הוא 70 ס”מ עד 140 ס”מ.

מתי קיים הצורך לרכוש במות הרמה?

אם מדובר על עבודה קבועה עם במות הרמה, מומלץ לחפש במות למכירה, מחברה ידועה ווכרת אשר מעסיקה מומחים בתחום, כאשר הם יכולים לייעץ לחברו השונות המעוניינות ברכישה של במות אלה. אם אתם מעוניינים לרכוש במות לפתרונות יעילים בגובה, חברת NRG במות הרמה בע”מ, הינה אחת מהחברות הידועות לציוד בגובה. ניתן לרכוש או לשכור את הבמות, כאשר הן מהמשוכללות והאיכותיות ביותר.

תוכלו לקבל ייעוץ ע”י אנשי מקצוע שעוסקים שני בתחום ולרכוש את הבמות שתתאמנה לצרככם על פי הנתונים.

 

מחפשים דרך בטוחה לעבודה בגובה?

חיגו אלינו 052-5252211
ותהנו משירות ללא תחרות

פרויקטים

צריכים עזרה?