במות הרמה בראשון לציון

אנו עדים בשנים האחרונות להתפתחות משמעותית בעולמות התעשייה והבנייה, לפיכך נוצר הצורך ביצירת פתרונות איכותיים, פונקציונאליים ובטיחותיים לעבודה בגובה. כיום אנו יכולים למצוא עשרות מוצרים שונים אשר הופכים את המלאכה לקלה יותר ומייעלים אותה אלפי מונים כאשר המוצר הבולט הוא במות הרמה.

במות הרמה נועדו להפוך את העבודה בגובה לבטיחותית יותר תוך כדי ייעול התהליכים. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות במות הרמה בראשון לציון – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של NRG מקבוצת תפוז פה לעשות לכם סדר.

מהי במת הרמה ולמה היא משמשת?

בראש ובראשונה לפני שנדבר על היתרונות של במות ההרמה ושאר ירקות אין מן הנמנע שנרצה להבין מה היא במת הרמה ולמה היא משמשת. במת הרמה הינה במה פתרון נפוץ ויעיל לשם עבודה בגובה במגוון רחב של תחומים.

במות אלו עוזרות לנו להניף לגבהים שונים עובדים וציוד לשם עבודה איכותנית בגובה. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של במות הרמה שונות אשר נבדלות אחת מן השנייה הן בפונקציונאליות והן בגודל, משקל העמסה, גובה מקסימלי אליו ניתן להגיע ואף ביכולות השיפוע.

במות הרמה נחשבות לאחד מן הפריטים היעילים והמשומשים ביותר בעולמות התעשייה והבנייה לשם שינוע ציוד ומטען, ביצוע עבודות חשמל בגובה, הרמת ציוד וכלים, שינוע סחורות, תחזוקת מבנים והרשימה עוד ארוכה.

מאחר וניתן למצוא מגוון רחב של במות הרמה בראשון לציון באיכויות ובפונקציונאליות משתנה אנו רואים חשיבות ביצירת קשר עם חברה המתמחה בפתרונות עבודה בגובה אשר תאפיין את הצרכים שלנו ותעזור לנו להגיע אל הבמה הטובה ביותר לצרכינו.

במות הרמה – מה הם היתרונות?

כאשר אנחנו מדברים על במות הרמה אנו רואים מגוון רחב של יתרונות אשר הופכים את אלו לבחירתם הטבעית ולביטוי שגור בעולמות העבודה בגובה. בין היתרונות הבולטים אנו רואים:

  • בטיחות זה שם המשחק – בראש ובראשונה כאשר אנחנו מדברים על פתרונות עבודה בגובה אחד הדברים החשובים ביותר עליהם אנו נרצה לשים את הדגש הוא עניין הבטיחות. במות הרמה הנקנות ו/או מושכרות מחברה המתמחה בעולם העבודה בגובה הן אמצעי הרמה בטיחותי לכל דבר ועניין. יחד עם זאת בעל מקצוע העובד עם במות אלו צריך להיות בעל אישור לעבודה בגובה ולעבוד על פי כל נהלי בטיחות.
  • מגוון רחב של במות בהתאמה אישית – כיום אנו רואים מגוון רחב של במות הרמה בפונקציונאליות משתנה. ניתן למצוא במות הרמה בגדלים שונים, כושר העמסה שונה, מהירות עלייה לגובה ועוד. כך שכל אחד יוכל למצוא את הבמה שתשרת את האינטרסים שלו על הצד הטוב ביותר.
  • שינוע לגובה תוך מספר שנויות – כאשר אנחנו עובדים עם במת הרמה אנו יכולים להיות רגועים מאחר וניתן יהיה להגיע אל שיא הגובה של הבמה לאחר מספר שניות – מה שהופך את העבודה למהירה ואיכותית הרבה יותר תוך כדי חיסכון בזמנים.
  • עבודה שקטה וירוקה – במות הרמה איכותיות יהיו בעלות מנגנון שקט אשר אינו מהווה מטרד ואיום לסביבה, מה שיתן לכם את האפשרות לבצע עבודה שקטה וירוקה. כמו כן אנו למדים כי עבודה עם במות אלו ביחס אל שיטות אחרות עוזר לנו להפחית את זיהום האוויר ואת הפגיעה האקולוגית.
  • אפשרויות למנגנון חשמלי – ניתן למצוא מנגנונים ידניים ואף מנגנונים חשמליים – כך שכל אחד יוכל למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורו.

 

במות הרמה בראשון לציון – חיסכון במשאבים

אנו למדים כי רכישת ו/או השכרת במות הרמה בראשון לציון עוזרות לנו לחסוך משאבים רבים הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

הלכה למעשה כאשר אנחנו עובדים עם במות הרמה ייעודיות אנחנו חוסכים בכוח אדם מאחר ואין צורך במספר רב של עובדים לשם ביצוע המלאכה, אנחנו חוסכים זמן רב אותו היינו משקיעים לולא פתרון העבודה בגובה האיכותי והופכים את העבודה למהירה יותר, כמו כן אנחנו חוסכים בעצירות ותיקונים מאחר ומדובר במכשיר יעיל ואמין אשר ניתן לעבוד איתו ללא הפרעות.

במות הרמה מתאפיינות ביעילות שלהם והפכו כבר מזמן לבחירה הטבעית בעולם התעשייה והעבודה בגובה.

החשיבות בעבודה אל מול חברה המתמחה בתחום

כיום אנו רואים עשרות ואף מאות נותני שירות וחברות המציעות במות הרמה להשכרה ו/או מכירה. מתוך כך רווחת העננה – “איך נוכל למצוא את החברה הטובה ביותר עבורנו?” אנו מאמינים כי השכרה ו/או רכישה של במות הרמה בראשון לציון צריכה להיעשות בצורה מקצועית אל מול חברה המתמחה בתחום.

חברה המתמחה בתחום תהיה חברה בעלת ניסיון, ותק ומוניטין בעולם העבודה בגובה אשר עובדת לפי כל התקנים המחמירים ומספקת מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת לרבות הדרכה על במות ההרמה.

עבודה עם חברה לא מקצועית עלולה להוביל אותנו לאבדן של זמן, משאבים, כסף ואף לעוגמת נפש ממנה אנו נרצה להימנע – לכן בדקו שאתם עובדים אך ורק אל מול חברה בעלת מוניטין בתחום.

בטיחות זה שם המשחק: תקן 280 האירופאי

בטיחות היא ערך עליון בכל פעולה שאנחנו עושים בגובה, לכן אנחנו נרצה לוודא שאנחנו עובדים אך ורק עם חברה אשר עובדת עם מכשור מתקדם ואיכותי.

המכשור צריך לעמוד בכל תווי התקן הישראליים לצד תווי התקן האירופאיים המחמירים (EN-280), אנו לא נרצה להתפשר על הבטיחות שלנו בשום פנים ואופן.

NRG מקבוצת תפוז עובדת עם המכשור המתקדם והאיכותי ביותר לשם עבודה בגובה ועומדת בכל ההיתרים והרישיונות הרלוונטיים.

במות הרמה בראשון לציון – NRG מקבוצת תפוז

 

במות הרמה בראשון לציון
צריכים עזרה?