במות הרמה בתל אביב

בשנים האחרונות אנו רואים עליה ניכרת בביקוש לבמות הרמה בתל אביב. במות הרמה מהוות חלק בלתי נפרד מן עבודות ומטלות הנעשות בגובה ומהוות פתרון מקצועי, בטיחותי ואיכותי באותה הנשימה. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות במות הרמה בתל אביב – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של NRG פה לעשות לכם קצת סדר.

הזמן לעשות מעט סדר: מהי במת הרמה?

שמעתם את הביטוי במת הרמה לא מעט פעמים בשנים האחרונות אך אתם לא בטוחים שאתם יודעים בדיוק מה זה אומר. כאשר אנחנו מדברים על במת הרמה אנו מדברים על שם כולל למגוון רחב של כלים מכנים המבוססים על רכבים קטנים אליהם יהיה מחובר מנגנון ייעודי, טכנולוגי אשר בקצה שלו אנו נראה במת הרמה בה נוכל לבצע מגוון רחב של מטלות – לרבות העברה של משא לגובה, חומרים ואף עלייה של עובדים ואנשים פרטיים לגובה לשם פעולות שונות הנעשות בגובה.

למה במות הרמה מיועדות?

במות הרמה מיועדות לספק לנו מעטפת מלאה לעבודות ומלאכות שונות הנעשות בגובה. אלו יכולים להיות לשם העמסה, פריקה, צביעה, תיקון ו/או כל פעולה שונה הנעשית בגובה. במות הרמה הפכו כבר מזמן לביטוי שגור בעולם העבודה בגובה מאחר ואלו מהווים כלי איכותי ועצמאי אשר ניתן להשתמש בו כמעט בכל מקום ללא הצורך בפתרון לוגיסטי לשם ניוד במת ההרמה. במות הרמה מהוות פתרון עבור משקי בית פרטיים, מוסדות, רשויות עירוניות, קבלנים, אנשי בנייה ושיפוץ ושאר אנשים הנותנים שירות ו/או מעוניינים לבצע בצורה בטיחותית עבודות הנעשות בגובה.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בבמות הרמה

מחיפוש קטן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות אנו רואים עשרות ואף מאות חברות ונותני שירות אשר מציעים שירותים של השכרת במות הרמה בתל אביב, יחד עם זאת מרחפת העננה – “איך נוכל לבחור את נותן השירות ו/או החברה הטובה ביותר עבורנו?” אנו נרצה לבדוק שאנחנו עובדים אל מול חברה בעלת ניסיון, ותק ומוניטין בתחום אשר מתמחה בבמות הרמה ומספקת מעטפת מלאה בתל אביב, גוש דן והסביבה.

האם אנו יכולים לשכור במות הרמה בתל אביב?

לעיתים אנו נדרש לבמות הרמה לפרקים קצרים ולא יהיה לנו צורך לרכוש במות הרמה אלו. לכן, משקי בית פרטיים, עסקים ויזמים רבים תוהים האם ניתן לשכור במות הרמה לפרק זמן מוגבל(קצר, בינוני ו/או ארוך בהתאמה) התשובה היא חד משמעית כן. כיום ניתנת בפניכם האפשרות לשכור במות הרמה בתל אביב במגוון רחב של גדלים ולמגוון רחב של פעולות וצרכים. כל מה שעליכם לעשות הוא לפנות אל אנשי המקצוע של NRG אשר יאפיינו יחד איתכם את הצרכים שלכם ויתאימו עבורכם את במת ההרמה הטובה ביותר עבורכם.

עבודה בגובה – לא לכל אחד

כאשר אנחנו מדברים על עבודה בגובה אנו נרצה בראש ובראשונה לשים את עניין הבטיחות בראש. אנו נרצה לרכוש אך ורק במות הרמה אשר עומדות בכל התקנים הרלוונטיים. מיותר לציין כי עבודה בגובה הינה עבודה הכרוכה בסיכון רב ומחייבת רישיון לשם עבודה בגובה – אין לעלות על שום מכשור בטיחותי ככל שיהיה ללא ההסמכה, ההכשרה והרישיון לשם כך. לכן, במקרים רבים אנו רואים אנשים המעוניינים לבצע עבודות שונות בגובה אך אין באפשרותם את ההסמכה – בדיוק לשם כך אנו נותנים לכם את האפשרות לשכור במות הרמה לצד היכולת למצוא איש מקצוע אשר יתפעל את המכונה עבורכם.

בחירת חברת במות הרמה בתל אביב – למה נרצה לשים לב?

אחרי לא מעט לבטים ותהיות החלטתם שאתם מעוניינים לשכור במות הרמה בתל אביב, יחד עם זאת אתם לא בטוחים איך לגשת אל המלאכה בצורה נכונה. ריכזנו עבורכם מספר נקודות חשובות שיעזרו לכם לבחור נכון:
  • ניסיון, ותק ומוניטין: המשולש הקדוש – זהו מבחינתנו המשולש הקדוש בכל בחירה של בעל מקצוע ו/או נותן שירות איתו אנו נעבוד, על אחת כמה וכמה כאשר אנחנו מדברים על נושאים בטיחותיים. אנו נרצה לעבוד אך ורק עם בעל מקצוע ו/או חברה בעלת ניסיון, ותק ומוניטין בעולמות העבודה בגובה ובהשכרה של במות הרמה בתל אביב לצד מתקני הרמה לצרכים שונים.
  • התאמה אישית לצרכים שלכם – אנו למדים כי הצרכים משתנים מאדם לאדם, בדיוק לשם כך אנו נרצה לעבוד עם חברה המתמחה בעולמות העבודה בגובה אשר תאפיין יחד איתכם את הצרכים שלכם ותתאים לכם את הפתרון הטוב ביותר. לעיתים כמו במקרים של שימושים פרטיים אנו נגלה כי במת הרמה לא מהווה את הפתרון האולטימטיבי ואנו נרצה להתאים מתקני הרמה אחרים.
  • ביטוח ואחריות – אנו נרצה לוודא שיש ביטוח ואחריות לכל אחד מן המוצרים שאנחנו שוכרים. אף אחד מאיתנו לא רוצה להגיע למצב בו הוא מוצא את עצמו משקיע לא מעט משאבים וכסף כתוצאה מחוסר אחריות מקצועית ו/או ביטוח הניתן במסגרת ההשכרה.
  • עמידה בתווי התקן המחמירים – בטיחות היא ערך עליון עבורנו ואנו מאמינים שגם אצלכם. אנו נרצה לעבוד אך ורק עם חברה המשכירה במות הרמה בתל אביב העומדים בכל תווי התקן המחמירים ועמדו בכל בדיקות האיכות הרלוונטיים. כיום אנו נרצה לעבוד לפי התקן הישראלי והאירופאי כאחד.

NRG: במות הרמה בתל אביב

חברת NRG הינה אחת מן החברות המובילות והותיקות בישראל בעולמות העבודה בגובה. החברה מתמחה באפיון, ייעוץ והשכרה של ציוד המיועד לעבודה בגובה לרבות מתקני ובמות הרמה להשכרה העומדים בתווי התקן המחמירים ביותר. החברה חרטה לדגלה יחס מקצועי ואישי ונותנת לכם את האפשרות לבחור את הפתרון הטוב ביותר עבורכם מתוך היצע רחב ומגוון של פתרונות. זה הזמן לבחור נכון – זה הזמן לבחור NRG.  
במות הרמה בתל אביב
צריכים עזרה?