בלוג

במת הרמה ג’יני

זקוקים לבמת הרמה איכותית וחזקה? זה הזמן לבחור במותג ג’יני!

המותג ג’יני Genie נחשב לאחד הגדולים בעולם בתחום במות ההרמה. במת הרמה ג’יני היא הנפוצה ביותר בישראל והיא מיוצרת על ידי החברה האמריקאית הנקראת באותו השם המפתחת ומייצרת במות הרמה כבר למעלה מ-5 עשורים ברציפות. המותג גי’ני ניתן לזיהוי על פי צבע התכלת של מנופי ובמות ההרמה והוא מביא איתו רמת בטיחות מהמתקדמות בעולם על פי תקני הבטיחות המחמירים ביותר, התקנים האירופאים והאמריקאיים לכלים ומתקנים לעבודות בגובה.

במות ומנופי הרמה ג’יני להשכרה

אם יש לכם פרוייקט מיידי או עתידי הנדרש לעבודות עם במות הרמה, מומלץ לכם להזמין ג’יני להשכרה על פי הזמן הנדרש לכם לפרוייקט. המותג ג’יני מגיע בכל סוגי במות ההרמה כגון במות הרמה מספריים, במות הרמה טלסקופיות, במות הרמה הידראוליות, במות הרמה פרקיות ובמות הרמה ניידות. שיטת ההשכרה מאפשרת לכם להתאים את במת ההרמה במדוייק לצרכים של הפועלים שלכם ולחסוך בעלות הקנייה של במת הרמה. את במת ההרמה אתם מקבלים אל אתר העבודות על ידי שינוע של הבמה על גבי משאית או בנסיעה, במידה והזמנתם במת הרמה נוסעת ניידת.

ג’יני זרוע להשכרה על פי שעות או ימים

אחת מבמות ההרמה הפופולריות ביותר של המותג ג’יני Genie היא ג’יני זרוע חשמלית המתאימה למגוון רחב של עבודות בגובה עם אפשרות לעבודה גם כאשר ישנם מכשולים כמו עצים, ענפים ומבנים. מנוף ג’יני עם זרוע חשמלית מגיע בתקן אירופאי 280-EN הנחשב לאחד המחמירים ביותר והוא מהווה כלי מקצועי ברמה גבוהה לעבודה בטיחותית בגובה. מנוף ג’יני תוכלו גם כן להזמין בהשכרה של מספר שעות או מספר ימים על פי הצרכים שלכם ולהינות מכלי עבודה עוצמתי ביותר למגוון עבודות בגובה.

במת הרמה ג’יני מהחברה המקצועית ביותר

לקבלת הצעת מחיר לבמת הרמה ג’יני, צרו קשר עם חברת NRG במות הרמה בע”מ הנחשבת לחברה המובילה כיום בישראל בהשכרה ומכירה של במות הרמה מתקדמות. במת ההרמה של המותג ג’יני מוצע לכם דרך החברה במחיר משתלם במיוחד עם שירותי שינוע עד לאתר העבודות שלכם ושירותי תחזוקה שוטפים לאורך כל תקופת השכירות של במת ההרמה שבחרתם.

מחפשים דרך הבטוחה לעבודה בגובה?

פנו אלינו ותהנו משירות ללא תחרות

בלוג מתקני הרמה הם מתקנים בסיסיים מאוד בכל עסק, אשר ניתן למצוא בו בין היתר מלאי. כאשר בעסק יש מלאי …

מנוף הרמה מחיר לשעה

בלוג מנוף הרמה מחיר לשעה מנופי הרמה משמשים היום לעבודות רבות בגובה עבור חברות פרטיות, בתי עסק, רשויות מקומיות וגם …

בלוג נדרש לכם מנוף הרמה לגובה? NRG מספקים שירות מקצועי הכולל הכוונה לכלי הרצוי. מחירים מעולים! זמינות לכל עבודה ומטרה. …

בלוג מתקני הרמה ושינוע הם מתקנים המשתנים באופן תדיר במהלך השנים. הקדמה הטכנולוגית אשר נותנת את אותותיה בכל רובדי החיים, …

צריכים עזרה?