בלוג

במת הרמה ניידת

בין אם בתחום הבנייה ובין אם בתחום הלוגיטסטיקה, שימוש במתקנים כמו במת הרמה ניידת הוא חשוב והכרחי מכמה וכמה סיבות.
היתרונות הרבים של במות הרמה אנכיות מאפשרים להתאים את סוג הבמה לסביבת העבודה בה מתבצעת ובכך לבצעה בצורה הטובה והיעילה ביותר.
כמו כן, ניתן לבחור בין במת הרמה זרועות לבין במות הרמה טלסקופיות או נייחות בהתאם לסוג ומורכבות העבודה לשמה נדרשת הבמה.
התאמה מדויקת של במת הרמה ניידת לסוג העבודה, תעניק לעובדים עליה תחושת בטחון כמו גם אפשרות להעמיס על הבמה את מגוון החומרים וכלי העבודה הנדרשים למהלך ביצוע תהליכי העבודה.

סוגי במות הרמה:

הביקוש הרב של חברות וארגונים לעבודה עם ציוד ובמות הרמה להשכרה או מכירה, הביא לייצור סוגים שונים ומודולאריים של במות אלו.
במבנים סגורים כמו אולמות או מחסנים לוגיסטיים ניכר השימוש במתקני במת הרמה זרועות המאפשרת הגעה אל מיקומים גבוהים בהם ישנו שטח צר.
אפשרויות הגעה למקומות אלו באמצעות במת הרמה ניידת, מאפשרים לעובדים לבצע את עבודתם גם כשתנאי השטח דורשים תזוזה מנקודה לנקודה.
היתרון כיום הוא שבעזרת אנרג’י במות הרמה ניתן לשכור במות הרמה לפי שעה או למשך זמנים ארוכים יותר, כמו גם לרכוש במות אלו במקרים בהם נדרשת עבודה באמצעותן לעיתים תכופות יותר.

התאמת מתקני הרמה לסוג הפרויקט:

כמו בכלי כלי עבודה, גם כשמדובר בבמות, יש צורך להתאים את סוג ציוד ובמות הרמה להשכרה לסוג העבודה הנדרשת לביצוע.
כשפונים לבחור אנרג’י במות הרמה יש להתייחס למספר פרמטרים כמו סוג העבודה, תנאי השטח, המשקל המיועד להרמה ונשיאה וכן גם מורכבות העבודות המתבצעות בעזרת מתקני ההרמה.
לעבודות כמו גיזום, איטום או טיפול בתקלות חשמל שונות המתרחשות במתח גבוה, נפוץ השימוש באמצעות במת הרמה זרועות המאפשרת עבודה בגובה בצורה יעילה ובטוחה.
בכל מקרה, בין אם מדובר בהשכרת במות הרמה אנכיות ובין אם במות הרמה טלסקופיות, נייחות או ניידות, חשוב לוודא כי מדובר במתקני הרמה העומדים בתן התקן הנדרש לשמירה על בטיחות העבודה בגובה.

השכרה ומכירה של במת הרמה ניידת:

אם אתם מחפשים ציוד ובמות הרמה להשכרה או מכירה, מוטב כי תבחרו ספק המציע היצע רחב של במות הרמה למגוון שימושים.
מלבד מגוון במות הרמה אנכיות ובכלל, חשוב לבחור ספק שיתן לכם ייעוץ והכוונה בבחירת המתקן האידיאלי שישמש אתכם בצורה הטובה ביותר, כמו גם אחריות וזמינות לאחר הרכישה או במהלך תקופת ההשכרה.
אנו בחברת אנרג’י במות הרמה מתמחים כבר למעלה מעשור במתן פתרונות לעבודה בגובה ולכל מטרה תוך מתן שירות מקצועי, אמין, הוגן ואדיב לכל לקוח.
לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר משתלמת עבור מתקני הרמה לעסק שלך- התקשר/י עוד היום ונשמח לעמוד לשירותך.

מחפשים דרך הבטוחה לעבודה בגובה?

פנו אלינו ותהנו משירות ללא תחרות

בלוג מתקני הרמה הם מתקנים בסיסיים מאוד בכל עסק, אשר ניתן למצוא בו בין היתר מלאי. כאשר בעסק יש מלאי …

מנוף הרמה מחיר לשעה

בלוג מנוף הרמה מחיר לשעה מנופי הרמה משמשים היום לעבודות רבות בגובה עבור חברות פרטיות, בתי עסק, רשויות מקומיות וגם …

בלוג נדרש לכם מנוף הרמה לגובה? NRG מספקים שירות מקצועי הכולל הכוונה לכלי הרצוי. מחירים מעולים! זמינות לכל עבודה ומטרה. …

בלוג מתקני הרמה ושינוע הם מתקנים המשתנים באופן תדיר במהלך השנים. הקדמה הטכנולוגית אשר נותנת את אותותיה בכל רובדי החיים, …

צריכים עזרה?