בלוג

במת הרמה קטנה

מתכננים עבודות שיפוץ או תיקון בגובה? זקוקים לבמת הרמה למחסן?

במת הרמה קטנה יכולה לשמש למגוון רחב של עבודות לגובה כגון העמסה וליקוט של ציוד במחסנים, עבודות צביעה למבנים, איטום קירות חיצוניים ועבודות בקווי תקשורת וחשמל. את במת ההרמה שלכם חשוב לבחור על פי מספר פרמטרים כגון כובד המשקל שהיא יכולה לשאת, מקסימום גובה הרמה, מספר האנשים שהיא יכולה לשאת, ניידות או נייחות של הבמה (חשמלית או עומדת באופן קבוע) וכמובן המחיר המותאם לתקציב שלכם.

במת הרמה קטנה להשכרה

כאשר מחפשים במת הרמה מיני, כדאי לדייק בנוגע לצרכים שלכם לגבי העבודות בגובה. בדרך זו, תוכלו לבחור את במת ההרמה המתאימה ביותר עבורכם ולייעל את עבודת הפועלים. במת הרמה קטנה להשכרה היא משתלמת יותר ברוב המקרים מכיוון שהיא מאפשרת לכם לחסוך את עלות הקנייה של במת ההרמה ואתם מקבלים שירות תחזוקה קבוע לאורך כל תקופת השכירות של המתקן.

במות הרמה קטנות מחברה מקצועית

שירות התחזוקה לבמות הרמה קטנות בתקופת השכירות מאפשר לכם לבצע עבודות אינטנסיביות עם במת ההרמה ולקבל תמיכה טכנית ושירות להחלפת חלקים בזמן אמת וזאת בכדי לשמור על העבודה שלכם שוטפת וללא עיכובים מיותרים. השכרה של במה חשמלית קטנה יכולה להתבצע על פי מספר שעות עבודה בפועל או על פי מספר ימים כאשר החברה מספקת לכם את השינוע של הבמה מהמרכז התפעולי של החברה ועד אליכם לאתר העבודה. מבחינת השימוש של הבמה – במה חשמלית קטנה היא החסכונית ביותר מבחינת אחזקה וניתן להטעין אותה בכל שקע חשמלי רגיל. בנוסף לכך, היא אינה מזהמת את איזור העבודה כמו בבמת הרמה הפועלת על דיזל ועל כן היא יכולה לשמש גם בתוך מחסנים והאנגרים סגורים.

במת הרמה קטנה מהטובות ביותר

להזמנת שירותי השכרה של במת הרמה קטנה, צרו קשר עכשיו עם חברת NRG במות הרמה בע”מ ובחרו את במת ההרמה המתאימה ביותר לעבודות שלכם. דרך האתר תוכלו למצוא מגוון רחב של במות הרמה מיני קטנות ואת ההזמנה תוכלו לבצע טלפונית דרך צוות השירות המקצועי של החברה. במות ההרמה של חברת NRG עומדות בתקני הבטיחות האירופאיים המחמירים ביותר לשמירה מקסימלית על העובדים שלכם בעת העבודה בגובה.

מחפשים דרך הבטוחה לעבודה בגובה?

פנו אלינו ותהנו משירות ללא תחרות

בלוג מתקני הרמה הם מתקנים בסיסיים מאוד בכל עסק, אשר ניתן למצוא בו בין היתר מלאי. כאשר בעסק יש מלאי …

מנוף הרמה מחיר לשעה

בלוג מנוף הרמה מחיר לשעה מנופי הרמה משמשים היום לעבודות רבות בגובה עבור חברות פרטיות, בתי עסק, רשויות מקומיות וגם …

בלוג נדרש לכם מנוף הרמה לגובה? NRG מספקים שירות מקצועי הכולל הכוונה לכלי הרצוי. מחירים מעולים! זמינות לכל עבודה ומטרה. …

בלוג מתקני הרמה ושינוע הם מתקנים המשתנים באופן תדיר במהלך השנים. הקדמה הטכנולוגית אשר נותנת את אותותיה בכל רובדי החיים, …

צריכים עזרה?