בלוג

סוגי במות הרמה

צריכים כלי איכותי ויעיל לעבודות בגובה? יש לנו פתרון בשבילכם!

במות הרמה יכולות לספק לכם את הפתרון לעבודות בגובה בצורה בטיחותית ויעילה. את כל סוגי במות הרמה תוכלו למצוא בקטלוג האתר כגון במות ניידות, פירקיות, מספריים, טלסקופיות ובמות הידרואליות כאשר החלוקה העיקרית היא בין במות הרמה נייחות לבין במות הרמה חשמליות או על מנוע דיזל. כל במה מתאימה לסוגים שונים של עבודות וניתן להתאים את הבמה על פי הצרכים שלכם באותו פרוייקט או סוג עבודה. במות ההרמה המתקדמות ביותר היום מגיעות עם אפשרות להגיע לגבהים שונים בין 5 מטר עד ל-34 מטרים בשיא הגובה.

בחירת במת הרמה נוסעת וניידת

אחת מבמות ההרמה היעילות ביותר היא במת הרמה נוסעת המאפשרת שינוע של הבמה ממקום למקום ללא צורך במשאית הובלה. הבמה הנוסעת בדרך כלל יכולה גם לשאת משקלי נשיאה גבוהים יותר ומספר פועלים גדול יותר בכל פעולה. הדרך הטובה ביותר למצוא את במת ההרמה המתאימה לכם, היא באמצעות פנייה לחברה מקצועית להשכרה ומכירה של במות הרמה חדישות ומתקדמות. כאשר אתם באים לבחור במת הרמה, תוכלו לבחור גם את טווח הגובה הנדרש לכם. במת הרמה ספיידר היא אחת מבמות ההרמה המספקות מענה בעבודה לגובה עם כניסה צרה,S כמו בלובי של בניין משרדים או קניון ובחללים של מפעלים בין ציוד ומכונות. במת הרמה ספיידר פועלת באמצעות בסיס הנפתח בצורה הידראולית במבנה הדומה לעכביש וכך למעשה מייצבת את הבמה לאורך כל זמן השימוש במנוף שלה.

במות מספריים להשכרה ולמכירה

סוג נוסף של במות הרמה הוא במות מספריים המוצעות לכם דרך האתר להשכרה או למכירה. במות הרמה עם מבנה מספריים מגיעות עם בסיס חזק במיוחד ומאפשרות נשיאת משקלים כבדים יחסית ועבודה בטיחותית בקו ישר למעלה. במת הרמה נוספת הנחשבת לנפוצה היא במת הרמה זרוע פרקית. במת הרמה זרוע פרקית מאפשרת עבודה גמישה מאוד ביחס לשאר במות ההרמה, עם אפשרות להגיע לנקודות גובה גם דרך מכשולים והיא מתאימה בצורה מושלמת לתחום הבנייה והשיפוצים ולתחום החקלאות.

סוגי במות הרמה מהחברות הגדולות בעולם

לבחירת במת הרמה מסוגי במות הרמה מהטובים ביותר, צרו קשר עכשיו עם צוות חברת NRG במות הרמה בע”מ דרך מספר הטלפון המופיע כאן באתר ותוכלו להזמין את במת ההרמה המושלמת עבור העבודות שלכם. חברת NRG תספק לכם את במת ההרמה הרצויה לכם בזמן המהיר ביותר באמצעות שינוע על גבי משאית או בנסיעה אליכם.

מחפשים דרך הבטוחה לעבודה בגובה?
פנו אלינו ותהנו משירות ללא תחרות

בלוג מתקני הרמה הם מתקנים בסיסיים מאוד בכל עסק, אשר ניתן למצוא בו בין היתר מלאי. כאשר בעסק יש מלאי …

מנוף הרמה מחיר לשעה

בלוג מנוף הרמה מחיר לשעה מנופי הרמה משמשים היום לעבודות רבות בגובה עבור חברות פרטיות, בתי עסק, רשויות מקומיות וגם …

בלוג נדרש לכם מנוף הרמה לגובה? NRG מספקים שירות מקצועי הכולל הכוונה לכלי הרצוי. מחירים מעולים! זמינות לכל עבודה ומטרה. …

בלוג מתקני הרמה ושינוע הם מתקנים המשתנים באופן תדיר במהלך השנים. הקדמה הטכנולוגית אשר נותנת את אותותיה בכל רובדי החיים, …

צריכים עזרה?