השכרת פיגומים ניידים

הפרויקט הבא שלכם דורש ציוד לעבודה בגובה? הגעתם למקום הנכון!

פיגומים ניידים העשויים אלומיניום הם הפתרון היעיל ביותר לביצוע עבודות בגובה כמו איטום קירות חיצוניים למבנה, צביעת קירות, תליית שלטים ודקורציה. השכרת פיגומים ניידים הוא שירות הניתן לבעל עסקים ולאנשים פרטיים במטרה לספק להם כלי מקצועי לעבודה בגובה הניתן לנייד באופן עצמאי. הפיגומים הניידים הם מודולריים ונבנים על פי הגובה הנדרש לכם. הם עומדים בתקנות מחמירות ביותר ומספקים בטיחות מלאה לכל עבודה בגובה. את הפיגומים מרכיבים על משטח מישורי ויציב כמו רצפה של קניון או רחבת בניין וניתן להתאים אותו לצרכים שלכם, הן מבחינת מבנה הפיגומים והן מבחינת התקציב שלכם.

פיגום נייד קטן להשכרה עם משטח עבודה איכותי

רוצים לשפץ את בית העסק שלכם מבחוץ או מבפנים? זקוקים לציוד עבודה בגובה בטיחותי קטן ואמין? פיגום נייד קטן להשכרה הוא כלי שימושי במיוחד לבתי עסק הנמצאים בתהליכי בנייה או שיפוצים ומעוניינים להוסיף אלמנטים שונים למבנה העסק שלהם. ניתן לראות את השימוש בפיגומים מסוג זה בבתי עסק כמו מסעדות, אולמות אירועים ובתי קפה עם שירות התקנה של הפיגומים על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום. אלומיניום הוא חומר הגלם ממנו עשויים הפיגומים והוא עומד בתקנות מחמירות ביותר של מכון התקנים הישראלי וצריך לעמוד בבדיקות איכות קפדניות במיוחד על מנת לוודא כי הוא מתאים לבניית פיגומים לעבודה בגובה.

פיגומים נייד להשכרה במחיר מעולה!

את המחיר הטוב ביותר לפיגומים נייד להשכרה תוכלו למצוא כאן דרך האתר ולהנות ממחיר המותאם במיוחד לכם על פי שעות או ימים. במקום לקנות פיגומים ניידים חדשים או ישנים, אתם יכולים לחסוך בצורה משמעותית בהוצאה על פיגומים ולשכור אותם לתקופה מוגדרת מראש. כך תוכלו להתאים את התקציב שלכם לציוד הנדרש לעבודה בגובה ולבחור את שעות העבודה הנדרשות לכם מראש או להתאים אותם למהירות העבודה של העובדים שלכם בגובה.

השכרת פיגומים ניידים מחברה מובילה ומקצועית

לשירותי השכרת פיגומים ניידים איכותיים ותקניים, צרו קשר עם חברת NRG במות הרמה בע”מ הפועלת בתחום כבר למעלה מ-10 שנים ברציפות ומביאה אליכם את שיא הטכנולוגיה של מתקני עבודה בגובה המשמשים מאות חברות ברחבי הארץ.

צריכים עזרה?