מתקני הרמה ושינוע פתח תקווה

מנהלי תחזוקה של קניון בפתח תקווה? מחפשים במות הרמה?

אם אתם מנהלי תחזוקה ותפעול של קניון או מרכז קניות באזור פתח תקווה, אתם וודאי זקוקים למתקני הרמה איכותיים לעבודות שונות כגון עבודות צביעה, תליית שלטים ותפעול בעיות חשמל ואיטום במבנה שלכם. באמצעות מתקני הרמה ושינוע פתח תקווה באיכות גבוהה, תוכלו לבצע כל עבודה הנדרשת לכם בקניון או במרכז הקניות. השירות כולל השכרה של ציוד תקני העומד בכל התקנות הבטיחות המחמירות ביותר ובתקן הבטיחות האירופאי המחמיר 280-EN.

שירות השכרה בפתח תקווה במות הרמה ומתקני הרמה

מתכננים אירוע בקניון שלכם לחג הקרוב? רוצים להוסיף שילוט ופרסום גדול לאירוע בגבהים שונים? באמצעות שירותי השכרה בפתח תקווה במות הרמה ומתקני הרמה איכותיים, תוכלו לעשות כל עבודת פרסום ושיווק הנדרשת לכם בבטיחות מלאה לקראת החג או אירוע עסקי אחר. העובדים שלכם יהנו ממתקני הרמה באיכות גבוהה עם אפשרות לתפעל אותם בצורה קלה לצורך שינוע והעמסה של חומרי גלם כמו צבע ושלטים ובנוסף הרמה של העובדים שלכם לגבהים משתנים.

מתקני הרמה בפתח תקווה למרכזי קניות וקניונים

שימוש במתקני הרמה בפתח תקווה לקניון או מרכז קניות, צריך לעמוד בסטנדרטים מחמירים מאוד של בטיחות. כחלק משירותי ההשכרה של ציוד ומתקני הרמה, תוכלו לקבל גם הדרכה בסיסית על כל מכשיר או לשכור עובד תפעול אשר יפעיל עבורכם ועבור העובדים שלכם את מתקן ההרמה. חשוב לצייד את העובדים שלכם עם ציוד מגן תקני אשר ישמור עליהם בזמן העבודה ולקבוע גבולות עבודה ברחבי מרכז הקניות או הקניון על מנת להרחיק את הלקוחות שלכם במתחם מאזור העבודה עם מתקני ההרמה. בטיחות העבודה היא אחד הדברים החשובים ביותר בשימוש במתקני וציוד עבודה בגובה ותוכלו לקבל דרך האתר את כל ההדרכה הדרושה לכם.

מתקני הרמה ושינוע פתח תקווה והסביבה

להזמנה של מתקני הרמה ושינוע פתח תקווה לעבודות בגובה, כל מה שנדרש מכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת NRG במות הרמה בע”מ המביאה אליכם את שיא הטכנולוגיה של במות הרמה. החברה מייבאת לישראל מגוון עצום של מתקני וציוד לעבודה בגובה ויכולה לספק לכם אותו באופן מהיר ויעיל לכל מקום הנדרש לכם בפתח תקווה.

צריכים עזרה?