מתקני הרמה ניידים

צריכים לבצע הרמה של משטחים וארגזים בקלות? יש לנו פתרון!

מתקני הרמה ניידים או חשמליים מיועדים לשימוש בבתי מלאכה שונים, מרכזים לוגיסטיים ומעבדות ומסייעים להעמסה של ציוד וארגזים כבדים לאחסון מידי. המתקנים הללו נחשבים לקלים במיוחד במשקל שלהם וניתן לנייד אותם בקלות ובנוחות. ישנם מתקני הרמה ייעודיים לעובדים וציוד במקביל עם מגבלות העמסה משתנות. כאשר יש גישה מוגבלת לשימוש בסולמות, מומלץ להשתמש במתקני הרמה בטיחותיים הנוחים מאוד לתפעול וניתן לשכור אותם לתקופה מוגדרת מראש.

מתקני הרמה ידניים באיכות מעולה

מנגנון חשמלי לציוד ומתקני הרמה מקל עליכם ועל העובדים שלכם את עבודות העמסה של ציוד כבד ושינוע שלו למקומות שונים בבי העסק שלכם. מתקני הרמה חשמליים יכולים לשמש למגוון רחב של עבודות החל מעבודות שיפוץ ובינוי ועד עבודות של תליית שלטים ותיקון מזגנים ומערכות מיזוג גדולות. השכרה של מתקני הרמה ידניים או חשמליים תלוי במידה רבה במשקל הציוד וחומרי הגלם להעמסה וניתן להתאים את הציוד לצרכים שלכם. עגלות הרמה ומתקני הרמה ידניים מגיעים למחירים של אלפי שקלים ולעיתים רבות מומלץ לשכור את הציוד לתקופה מוגדרת מראש ולהפחית את ההוצאה על המתקן הנדרש לכם.

מתקני הרמה למזגנים ומערכות מיזוג גדולות

נדרשים לבצע תיקון ותפעול תקלות במערכות מיזוג? מחפשים ציוד בטיחותי לעבודה בגובה? מתקני הרמה למזגנים הם מתקנים איכותיים היכולים לספק יכולת העמסה משמעותית להרמה של ציוד וכלי עבודה כבדים. אלו מתקני הרמה לתעשייה היכולים לבצע שינוע של צנרת מיזוג אוויר גדולה וחלקים לכל מערכת המיזוג. מתקני הרמה לתעשייה מתאימים להעמסה והרמה של חומרים נוספים כמו גבס וחומרי גלם לאיטום הנדרשים כחלק מהתקנה ותיקון של מערכות מיזוג אוויר גדולות.

מתקני הרמה ניידים וחשמליים במחיר מצויין!

רוצים לדעת כמה יעלו לכם מתקני הרמה ניידים או חשמליים דרך שירותי השכרה על פי שעה? זקוקים לסיוע בבחירת מתקן הרמה מקצועי? חברת NRG במות הרמה בע”מ מציעה לכם שירותי השכרה נוחים והוגנים לכל סוגי מתקני ההרמה המתקדמים ביותר הקיימים היום. החברה מייבאת לישראל סוגים שונים של מתקני הרמה העומדים בכל תקנות הבטיחות הנדרשות ומבטיחה לכם מכשור וציוד מקצועי לכל סוגי העבודות העמסה ושינוע בגובה.

צריכים עזרה?